CV-utdelning

Ska det vara så svårt att få jobb? Tydligen. Men jag antar att jag får skylla mig själv eftersom att jag visste redan från början att estet musik inte var något direkt yrkesgivande. Jag har ju iallafall sökt två kurser på distans. Fast jag tror nog bara jag ska läsa en av dem. Matte diskret känns inte jätte aktuellt ust nu, så det får bli bilddesign/-redigering. I dag blir det utdelning av Curriculum Vitae. Hoppas man får något napp iallafall!

Julklappar var det oxå. Shit, det får man inte glömma!Stockholm i helgen blir det iallafall. Jag och Andrea ska dit och kolla på Mattias när han gör högvakten, sen ska vi musicera lite och självklart shoppa! Ut på krogen blir det sen oxå! Det är tur att Hampus är så jätte himlans snäll så att vi får sova hos honom :)! Nu ska han by the way ner och tvätta (host, manligt!), ifall ni ville veta :D

Till Lindesberg blir det av för att hämta min nyinköpta säng. Jag känner att jag har gjort ett väldigt kap, då jag lyckades pryta ner en helt felfri ikea "malmen" säng till 850 kr! Sug på den :) Självklart ska passande garderob oxå inhandlas. Men det blir nog i ett senare stadium!

Har någon ett jobb till mig?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0