Till Mattias!

Eftersom att Min käre pojkvän Mattias så fint efterfrågade min underbara förmåga att blogga, så tänkte jag tillägna detta enstaka inlägg till honom. BRYT INGA BEN FÖR TUSAN <3!

I övrigt mår jag som vanligt. Stressad som få, men kan inte göra något åt det. Ni vet när man har så mkt att göra så att det lixom lägger sig som ett lock i huvudet? Var ska jag börja?! Tenta hit och tenta dit.. vem bryr sig egentligen? Nu slutar vi klaga och ser fram emot Kroatien! Förmodligen blir det något kort blogginlägg eller två från resan, men när har jag ingen aning om! Familjen Särnholm ska vara borta en vecka i Kroatien från och med lördag 16 maj, det är ju snart! Oroväckande är dock att jag drömt hela två nätter i rad om misslyckade flygplanslandningar. Planet landar och studsar upp igen ( ni som har flygit vet), och när det landar efter studsen så tippar det.. och lixom välter. Ska man vara rädd?

Hojt på er, hoppas ni får det bra här hemma i nu mer inte så kalla Sverige (eller var ni nu befinner er)..

                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0